Patsienditeeninduse reeglid – Confi-Dent OÜ

1. Aja broneerimine

Aega Confi-Dent kliinikusse saab broneerida mitmel viisil:
  • Easyweeki rakenduse kaudu
  • Saates e-kirja aadressile: confident.ou@gmail.com
  • Helistades telefonil: +372 56820577
  • Isiklikult kliinikus administraatori või raviarsti juures

Vastame broneerimistaotlustele tööpäevadel (esmaspäevast reedeni) 24 tunni jooksul alates päringu saamisest.

⚠️ Kui te ei saa kokkulepitud ajal vastuvõtule tulla, palume sellest eelnevalt teavitada administraatorit telefonil +372 56820577 või oma hambaarsti.

2. SMS-meeldetuletus

Päev enne visiiti saadetakse teile tasuta SMS-meeldetuletus broneerimisel märgitud telefoninumbrile. Teade saadetakse automaatselt ainult juhul, kui olete selleks eelnevalt nõusoleku andnud.

3. Kliiniku külastamine

  • Esimesel visiidil palume kaasa võtta isikut tõendav dokument koos fotoga (ID-kaart, pass või juhiluba).
  • Laste puhul on vajalik isikukood. Sobivad ka õpilaspilet või Euroopa ravikindlustuskaart, kui need sisaldavad isikukoodi.
  • Soovitame saabuda 10 minutit enne vastuvõtuaega, et jõuaksime visiidi vormistada.
  • Korduvate visiitide puhul võib suunduda otse oma raviarsti kabinetti.

4. Teenuste eest tasumine

  • Kõigi teenuste eest tasutakse kohe pärast visiiti arsti kabinetis.
  • Makseviisid: sularaha ja pangakaart.

5. Tagasiside ja kaebused

Kui teil on ettepanekuid või kaebusi, on teil õigus:
  • Pöörduda kliiniku juhtkonna poole selgituste või ettepanekutega
  • Jätta kirjalik tagasiside ootesaalis asuvasse vastavasisulisse kasti
  • Teenindusküsimustes (mittemeditsiinilised) pöörduda administraatori poole
  • Meditsiinilistes küsimustes pöörduda juhatuse liikme ja arsti poole

Kaebuste menetlemise kord
  • Kaebus võib olla suuline või kirjalik.
  • Kirjalikus pöördumises tuleb märkida nimi, isikukood ja kontaktandmed.
  • Vastame võimalusel 10 tööpäeva jooksul, kuid mitte hiljem kui 30 päeva pärast kaebuse saamist.
  • Kohtumiseks juhatuse liikmega tuleb eelnevalt kokku leppida raviarsti kaudu.

Kui kliiniku otsus ei rahulda
Teil on õigus pöörduda:
  • Tervishoiuteenuse kvaliteedi ekspertkomisjoni (TKE) poole, mis tegutseb Eesti Sotsiaalministeeriumi juures.
  • Avaldus tuleb esitada kirjalikult posti teel või e-posti teel digitaalselt allkirjastatuna.
  • Komisjon hindab osutatud meditsiiniteenuse kvaliteeti ja võib teha kliinikule soovitusi.
  • Komisjonil ei ole õigust kohustada arsti või kliinikut kulusid hüvitama.
Kas teil on veel küsimusi?
Aadress:
Jõe tn 4C, Tallinn
Pro Kapital Ärikeskus
2. korrus, kabinet 23

Telefoninumbrid:
+372 5682 0577
+372 5579 974

Vastuvõtuajad:
E-R
9:00 - 19:00
Broneeri aeg vastuvõtule
Esita küsimus
Made on
Tilda